مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-10اقتصادي

ورود و توزیع کلیه کالاهای ملوانی از جزیره هرمز بلامانع است؟


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: ایجاد نمایندگی اتاق اصناف برای ساماندهی صنوف در این جزیره و ساماندهی بازارچه های ملوانی، می تواند به عنوان یک ظرفیت برای توسعه بخش بازرگانی باشد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان گفت: ایجاد نمایندگی اتاق اصناف برای ساماندهی صنوف در این جزیره و ساماندهی بازارچه های ملوانی، می تواند به عنوان یک ظرفیت برای توسعه بخش بازرگانی باشد.

خلیل قاسمی در گفت و گو با ایسنا، افزود: در جلسه توسعه زیر بنایی جزیره هرمز مقررشد مصالح برای ایجاد جاده های دسترسی و رینگ دور جزیره هرمز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت تامین و جهت احداث این پروژه به اداره راه و شهرسازی تحویل شود.

وی دیگر مصوبات این نشست را رفع مشکل رونق بازارچه ملوانی هرمز و فعالیت ورود شناورهای هرمز برشمرد و اظهار کرد: در این خصوص مقرر شد ورود و توزیع کلیه کالاهای ملوانی از جزیره هرمز به سایر نقاط استان با ارایه فاکتور فروش بازارچه ملوانی هرمز بلامانع باشد.

قاسمی به توسعه بازارچه ملوانی هرمز پرداخت و بیان کرد: موضوع صدور مجوز فعالیت پیله وری به جزیره هرمز و اخذ مجوز از کمیسیون ماده 12 آیین نامه ساماندهی مبادلات مرزی از دیگر موارد مهم در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود و توزیع کلیه کالاهای ملوانی از جزیره هرمز بلامانع است؟

ورود و توزیع کلیه کالاهای ملوانی از جزیره هرمز بلامانع است؟